Otwarcie BOK w dniu 11.05.2020
7 Maja 2020Uprzejmie informujemy, że od dnia 11 maja 2020 roku częściowo przywracamy bezpośrednią obsługę w Biurze Obsługi Klienta z zachowaniem reżimu sanitarnego (obsługa w 1 okienku, klient w obowiązkowej maseczce i rękawiczkach oraz po obowiązkowej dezynfekcji rąk).
Podjęte w/w środki ostrożności mają na celu ochronę zdrowia naszych klientów i pracowników. Liczymy na Państwa współpracę i zrozumienie w tym szczególnym czasie.
Jakie sprawy załatwimy w BOK?
- Udzielanie klientom pełnych informacji dotyczących rodzaju, zakresu i cen świadczonych usług przez poszczególne zakłady Spółki,
- Pomoc w wypełnieniu i realizacji wszelkich wniosków jak np:
- określenie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej oraz CO,
- zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków,
- zapewnienie wywozu nieczystości płynnych,
- zawarciu umowy na wywóz odpadów,
- wymianę pojemnika,
- wynajęcie kontenera, worka BIG-BAG,
- zlecenie dodatkowego wywozu odpadów, itp,
- Podpisywanie umów o świadczenie usług komunalnych,
- Wystawianie faktur za świadczone usługi,
- Załatwianie innych spraw z obszaru bezpośrednich relacji z klientami.
- Regulowanie zapłaty faktur za usługi komunalne wyłącznie w formie elektronicznej (bezgotówkowej).
Jednocześnie zachęcamy do skorzystania z usługi e-BOK i e-faktura (bezpieczne rozwiązania, które umożliwią Państwu internetowy dostęp do stanu swojej kartoteki oraz informacji w zakresie rozliczeń z tytułu świadczonych usług, a także pozwolą na przesyłanie faktur za usługi bezpośrednio na Państwa adres mailowy z pominięciem poczty czy usługi kurierskiej).
Przypominamy także, że od dnia 04.05.2020r. czynny jest Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Moniuszki.